środa, 24 marca 2010

Śliczne kubeczki-pojemniczki

Mam coś ślicznego :-)
Cztery skandynawskie kubeczki w stylu shabby shic.
Białe, z przecieraną, wypukłą ozdobą.
Kupiłam je w Duce, pani powiedziała, że to kubeczki na gorącą czekoladę :-)
Fajnie ogrzewają ręce.

Kubeczki nie są za duże, mają 9 cm wysokości i 7,5 cm obwodu na górze, są właśnie raczej na coś mocnego i aromatycznego (czekolada, kawa), a nie na dużą ilość herbaty.
Mogą służyć, jako doniczki na hiacynta, czy pojemniczki na różne "przydasie".
Ja raz w nich posadziłam hiacynty, no i raz piłam w nich czekoladę :-)
Poza tym stały nieużywane.
Są w stanie idealnym.

Kubeczki kupiłam za 16,9 za sztukę jakieś 2 miesiące temu (jest jeszcze cena), sprzedam za 10 zł za sztukę.
Plus koszty wysyłki.
Proszę o komentarz, potem o mejla mamawcentrum@gmail.com
W Warszawie możliwy odbiór osobisty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu