piątek, 30 października 2009

BUTY do jazdy konnej





'


Czarne gumowane buty do jazdy
Wielkość zapisana 42
w środku maja delikatna wyściółkę z siateczki a w części ze skóry
Są trochę zadrapane ale żadnych przetarć i dziur nie maja.
Kupione już używane, córka założyła je 2 razy i jej sie znudziło. Przeleżały zapakowane na strychu 5 lat. Nazwę marki (nie wiem czy jakaś znana czy całkowity nn ) sfotografowałam

Cena 29 zł plus koszty przesyłki.
Może ktoś się nimi jeszcze nacieszy?






















4 komentarze:

  1. Czy możesz zmierzyć wielkośc wkładki w środku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie udało mi się zmierzyc w środku (dosyć ciasno tam jest a ja jestem potężna) Napisano 8 42 MADE IN ENGLAND Za to po zewnętrznej zmierzyłam jeszcze obwód łydki - to jest 19 cm x 2
    Sa tez bardzo wysokie 46 cm wysokości od podeszwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym je wzieła ale niestety mam mały rozmiar buta :( w tych pewno bym się utopiła!

    OdpowiedzUsuń
  4. prosze o kontakt na akocemba@poczta.onet.pl jesli sprzedaz kjest jeszcze aktualne wezme je

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu